marți, 6 mai 2008

Tutorial 2. In linie dreapta.

Proces verbal,

Incheiat astazi, 6 mai, cu ocazia celui ce-al doilea tutoriat pt Comunicare Institutionala si a deadline-ului pentru concursul de bloguri.

LA sediul ARRP am venit cu ideile de campanie. Si acolo ne asteptau Marius si Adriana Saftoiu. Ce a urmat, este de-a dreptul captivant. 9 din 10 idei de campanie au prins contur si au fost analizate, in punctele lor esentiale.

A se retine ca indiferent daca am vorbit despre energia solara, Metrorex, stoparea consumului de droguri, coruptie sau sport, am avut toti de invatat ca "nevoia naste instrumentul de campanie", de subliniat ca "unde ceva e mult si moca, si romanul e acolo" si, devenind putin mai seriosi, ca responsabilizarea si motivarea pozitiva dau credibilitate campaniei si clientului nostru.

Cu alte cuvinte, dincolo de un soc notoriu sau un mesaj ludic, trebuie sa avem grija si de fezabilitatea si ecoul propunerilor noastre. Mai departe, avem evident liber la imaginatie!

Noi am aflat ca este mai bine sa concentram mesajul intr-un singur spot video, in locul a doua. Un spot care sa atinga targetul si sa surprinda mesajul Revolutiei Sportive. Si ca gesticularea excesiva in cadrul unei prezentari da senzatia de nesiguranta.
A.M.R. fix o saptamana. O saptamana plina, in care cu cat lucram mai intens, cu atat tinem mai mult la proiectul nostu..si la clientul nostru. Am intrat in linie dreapta si vrem sa fim la inaltime!

Spor tuturor si ne vedem la Prezentari, cu tot cu galerii!

Au luat la cunostinta, Alexandra, Ioana, Silvia, Cosmin si George a.k.a. PrimeTeam

Niciun comentariu: