joi, 22 mai 2008

Looking back..."la anu' trebuie sa participam din nou"



Orice lucru frumos tine maximum trei zile
..sau cam o luna, daca se numeste Olimpiadele Comunicarii.


La premiere am fost toti 5. Undeva in ..jumatatea din spate a salii. Si finalul unei competitii in care ne-am implicat .... incerdibil de mult nu ne-a dezamagit deloc. Fireste ca am fi vrut sa fim mai buni. Dar intotdeauna e loc de mai bine si acum stim ca gandirea strategica face diferenta dintre o idee de campanie creativa si una de succes.
Chapeau! pentru toti finalistii si pentru oamenii cu care am lucrat. Cred ca multi dintre noi, indiferent daca am fost sau nu pe podium, si-a spus ca "maybe next time" it's a must. Asa ca la anul vom fii mai multi si mai buni :) Noi cel putin asa ne propunem.

Dincolo de Olimpiade, PRimeTeam vrea ca Revolutia Sportiva sa prinda viata. Pentru ca miscarea e importanta si distractia si mai si, deci impreuna nu pot fi decat o combinatie reusita.

In loc de la revedere, iti propunem sa fii si tu PRime si sa miscam impreuna..lumea!

Un comentariu:

Bombyx Mori- Comunicatori de soi spunea...

http://comunicatoridesoi.blogspot.com/2008/05/capra-vecinului.html