miercuri, 16 aprilie 2008

Jurnal de bord Conferintele Comunicarii

Cum i-as rebrandui eu pe politicienii prezenti azi la conferinte.

Salutare! sunt Cosmin, mandru membru al PRime Team si o sa vorbesc despre lucrurile la care ma gandeam astazi in timpul Conferintei "Stampila de pe frunte - primul pas spre nemurirea politica".

Avand in vedere ca veneam din Otopeni dupa aproximativ o ora de condus intr-un trafic infernal, nu o sa mint, ma gandeam ca o sa il asaltez cu intrebari pe domnul Videanu. Nu am facut-o. In schimb am ascultat atent si am incercat sa observ cat se poate de bine “chimia” dintre invitati. Ei bine they were clicking (mi-a ramas expresia in minte, am ascultat Pablo Francisco inainte in trafic…da..sa ma calmez). Si inca atmosfera era una placuta, multe glume, multe mici atacuri, insa amuzante…a fost dragut.


Apoi m-a lovit, eu sunt membru al Prime Team si ma ocup cu branduri si imagini ale companiilor si institutiilor, de ce nu m-as ocupa si de o “rebranduire” a celor ce se aflau in spatele microfoanelor. Asa ca am inceput sa desenez si sa schitez in minte cum mi-ar placea sa se prezinte politicienii prezenti.

Apoi am realizat brusc faptul ca eu nu sunt chiar in tema in privinta unora dintre ei, asa ca pur si simplu, fara sa stiu ce au facut, ce fac si ce doctrine au, i-am “conturat” cum as vrea eu sa fie in functie de cum vorbeau si aratau.

Domnul Seres, parea un tip inteligent, insa cam retras, Secretar General in Partidul Conservator, hmm…greu, Seres nici macar nu rimeaza cu ceva interesant, insa nu s-a ferit de intrebari a dat dovada de seriozitate si pe alocuri simtul umorului, asadar lucruri de bine, dar fara acel ceva care sa il scoata in evidenta. Asa ca m-am gandit la un tricou cu inscriptia “Daca ma votezi zambeste” pentru dumnealui.

Domnul Ponta, imi pare rau dar il voi “stampila”,alaturi de Bogdan Olteanu, mi s-a parut cel responsabil cu glumele si buna dispozitie (Victor Ciutacu nu se pune, era moderator). Asadar vor forma un cuplu comic-politic “Ponta-Olteanu”, chiar suna amuzant, suna a un voievod…hmm voievod…ah nu! e deja luat de domnul Becali. Atunci cei doi vor fi vanduti la pachet “Ponta-Olteanu”: deputat Oltean la puterea a doua (Gorj e in oltenia, nu?), respectiv “pont liberalist + olteanul psd-ist” :). E amuzant, e respectuos, cred ca ar prinde.

Domnul Orban. Pe dumnealui l-as transforma intr-un hippie, cu dubita Volkswagen, purtand chitara undeva in spate, mereu pacifist, mereu cantand si (pentru ca gluma a fost in trend la conferinta) oprind la trecerea de pietoni. A! ar avea parul lung, ar avea oarecum imaginea aceea “john lennon-ish”, doar John Lennon era liderul Beatles-ilor, nu?

Si ultimul, dar nu cel din urma, Domnul Videanu. Dumnealui a fost cel mai tacut, insa a raspuns inteligent si s-a ferit in a exagera cu lungimea discursului. Asadar pentru domnul Videanu am avea nevoie de un soc, recunosc as copia putin din imaginea lui Silviu Prigoana. As face un truc de imagine in genul emisiunii “Slujbe prigonite” :) (parca asa se numea) prin care sa prezint latura galagioasa, umana a domnului Videanu…”Cu primarul in trafic la ora 16”. E drept e cam lung numele, dar e expresiv, ar atrage atentia si sunt sigur ca ar fi de efect, modificand putin imaginea domnului Videanu.

Niciun comentariu: